výstava v Brně

17.09.2011 10:28

Dneska jsem už zase vyhrál!!! Rodinka mě i s bráchou vzala na výstavu do Brna. Vstávali jsme sice v půl 6, což je na sobotu hodně málo, ale stálo to za to. Všude bylo takových psů, až jsem nevěděl kam dřív skočit, ale musím uznat, že už mě to nebere tak jako dřív. Asi si toho všimla i rodinka, hlavně teda velitel, který mě pořád chválil jak jsem strašně klidný pes.

Čendu museli na výstavu propašovat v tašce, protože pořád nemá očkování na vzteklinu. Mlel se v tý tašce jako nudle v bandasce:), ale dovnitř se dostal a stal se miláčkem širokých davů. Pája ze srandy řekla, že budem za pohlazení Cheyenna vybírat 5kč, a musím říct, že to vůbec není špatný nápad. Akorát bych to vybíral za minutu, to by se totiž vyplatilo ještě víc. Jedna slečna se do mýho brášky tak zamilovala, že si ho chovala snad půl hodiny:)) Myslím, že se s ním chystala odejít, ale rodinka ji pečlivě hlídala.

Před námi se vystavovali bíglové, upřímně nechápu, jak můžu být stejný živočisný druh jako oni, ale krásní byli. Jen Káťa kýchala, a znova si potvrdila, že má alergii na všechny psi kromě nás chrtíků. Jsem za to rád:)

Šel jsem do kruhu jako úplně první italský chrtík, ale zvládl jsem to nádherně. Kátě se nezdál pan rozhočí, protože místo slov dělal jen gesta rukou, ale my jsme se mu líbili zcela určitě. Za mnou stál Hero, kluk je to krásná, akorát si nenechá šáhnout na zuby. Škoda, je to sympaťák, stejně jako jeho panička:) . Mě šahání nevadí, doma na mě pořád někdo chmatá a docela jsem si na to zvyknul. Hlavně vím, že Káťa ani zbytek rodinky, by nikdy nedovolili, aby na mě šáhnul někdo, kdo by mi opravdu ublížil.

Porazil jsem je všechy a získal už druhý CAJC, škoda, že už jsem už moc starý na to dostat i třetí, ale já to doženu CACem. V posudku (najdete v kategorii výstavy) je napsáno, že mám výbornou linii. To je už potřetí, co mi to řekli...tak nevím, co tenkrát mysleli tím kaprem, asi se pan rozhodčí těšil na vánoce:))) . Vyhrál jsem i nejlepšího mladého chrtíka - BOJ. Jsem prostě žampión

—————

Zpět